سخنرانی لقمانی

سخنرانی لقمانی-گناهان با ما چه میکنند

گناهان با ما چه می کنند

دانلود مستقیم سخنرانی لقمانی با موضوع گناهان با ما چه میکنند، برگزیده از بخشی از سخنرانی لقمانی در برنامه سمت خدا.

دانلود مستقیم فایل تصویری سخنرانی لقمانی پیرامون گناهان با ما چه میکنند برگزیده از سخنان ایشان در برنامه سمت خدا.
بخشی از این سخنان:

یک داستان تقدیم کنم به عزیزان جوانان: توی مسجد الحرام یک کاروان دانشجویی پسران که بعد از نماز مغرب یکی عزیزان جوان گفت: حاجاقا لقمانی من با شما کاری دارم. گفتم: بفرمایید:گفت،خصوصی است بین بچه ها نباشیم. گفت:حاجاقا شما بین کاروان گفتید برین پرده کعبه را بگیرین،مقابل در کعبه مستجار است،اویزان کنید خودتون را به پرده جایی که دعا مستجاب میشود. حاجاقا من به زحمت امدم جمعیت را شکافتم به زور خودم را رساندم. خودم را اویزان کردم میگم یا الله! عکسی و فیلمی که توی سیدی،توی تلگرام،توی سایت دیدم اونا می اید توی ذهنم اشک نمی اید. بغل دستیم ک کشاورز،نه درسی پاس کرده نه ترمی اشک می اید از چشمانش اما من نه! همون عکس ها همون صحنه ها. حاجاقا چیکار کنیم گفتم عزیزم گناهان را میگن ذنب میگه یه نگاه بکن ،نگاه میکنه سالها رهایش نمیکند...

مشخصات فایل
عنوان: سخنرانی لقمانی - گناهان با ما چه میکنند
حجم فایل:8.8مگابایت