حدیث قدسی ای فرزند ادم در شگفتم

بیان حدیث قدسی ای فرزند اوم درشگفتم-نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی شرح حدیث قدسی

دانلود مستقیم فایل صوتی بیان حدیث قدسی ای فرزند ادم درشگفتم ،با صدای نجم الدین شریعتی.

دانلود مستقیم فایل صوتی حدیث قدسی ای فرزند ادم در شگفتم با صدای نجم الدین شریعتی .

ای فرزند آدم ...

در شگفتم چگونه تو با مردم انس می گیری

و به دیگران دل می بندی در حالی که می دانی تنها خواهی مُرد

و می دانی تنها در قبر خواهی خفت

و تنها در پیشگاه من خواهی ایستاد و تنها حساب پس خواهی داد ؟

آیا اندیشیده ای چقدر تنها خواهی بود؟

ساعتی؟

روزی؟

ماهی؟

سالی؟

چند هزار سال؟

چند میلیون سال؟

با خودت فکر کن و بیاندیش.

هر قدر که قرار است پس از مرگ با من تنها باشی در دنیا با من انس بگیر ...

اگر لحظه ای ، لحظه ای و اگر همیشه ، همیشه ...

ای فرزند آدم ...

اگر با من انس بگیری تو را از همگان بی نیاز می کنم و اگر با غیر من مأنوس شوی در هر کاری محتاج و گرفتار خواهی ماند ...

از کسی جز من بیم نداشته باش و نـهراس به یاد آور که هیچ قدرتی یارای مقابله با اراده من را ندارد

از یاد مبر که هیچ اتفاقی در عالم جز به خواست من نمی افتد ...

من همنشین کسی هستم که به یاد من باشد

من از رگ گردن به تو نزدیکترم و تو را از خودت بهتر می شناسم

در هیچ حالی فراموشم مکن و یاد مرا از خود دور مساز

برای دانلود روی لینک مورد نظر کلیک کنید

مشخصات فایل
عنوان: حدیث قدسی ای فرزند ادم درشگفتم- با صدای نجم الدین شریعتی
حجم فایل: 294 کیلوبایت