سخنرانی لقمانی

سخنرانی لقمانی-هنر خوب زیستن15شهریور

هنر خوب زیستن-15شهریور

دانلود مستقیم سخنرانی لقمانی ،با موضوع هنر خوب زیستن،برنامه سمت خدا 15شهریور96.

دانلود مستقیم سخنرانی حاج اقا لقمانی، پیرامون هنر خوب زیستن برنامه سمت خدا تاریخ 15شهریور ماه 96.

حاج آقای لقمانی: بسم الله الرحمن الرحیم.

بنده هم خدمت شما و همه بینندگان عزیز عرض سلام دارم. میلاد با سعادت آقا امام هادی و ایام ولایت و عید غدیر را تبریک می‌گویم. انشاءالله سال بسیار خوبی بعد از عید غدیر داشته باشید و خوش و خرم و شیرین و دلنشین باشید.

شریعتی: این روزها ایام جشن و سرور است. انشاءالله همه دخترها و پسرهای ما خوشبخت باشند. یک سلام ویژه و مخصوص به همه آنهایی بکنیم که می‌خواهند یاد بگیرند چگونه باید خوب زندگی کنند و دلشان می‌خواهد به حیات طیبه برسند. کسانی که مباحث ما را در روزهای چهارشنبه پیگیری می‌کنند و امروز هم مشتاق هستند که راه و رسم خوب زیستن را بیاموزند. بحث امروز شما را می‌شنویم.

حاج آقای لقمانی:

مصطفی گر گل کند، عطرش علیست *** مصحف احمد به سطرش علیست

احمدا ذات تو و حیدر یکیست *** شهر با دروازه و با در یکیست

تو مدینه علمی و حیدر در است *** پس کلید دانش تو حیدر است

بهتر است از این مطلب هم دیدن کنید: سخنرانی لقمانی-8شهریور

ایام عید غدیر است و من خواستم تبریک بسیار صمیمانه خدمت مسلمانان به ویژه شیعیان علی بن ابی طالب بگویم که شیعه هنر خوب زیستن را دارد. انتخاب مسیر، انتخاب امام و ولایت، هدیه من به تمام بینندگان که مشتاق هستند در مورد حضرت بشنوند، سخنی از بی بی دو عالم، فاطمه زهرا(س) هست.

همه ما دوست داریم خوشبخت شویم. گاهی می‌گوییم: خیلی خوشبخت، ولی فاطمه زهرا یک روایتی دارند، خوشبخت، خوشبخت، خوشبخت! حضرت می‌فرمایند: جبرئیل بر من نازل شد. از طرف خداوند یک جمله فرمود.

«إِنَ‏ السَّعِیدَ کُلَّ السَّعِیدِ حَقَّ السَّعِید» بنده چون کارم تألیف و پژوهش است، تا به حال روایتی اینقدر آسمانی و با این عظمت و محکمی ندیدم. همانا سعادتمند و خوشبخت، تمامی سعادت و خوشبختی و حق سعادت و خوشبختی برای چه کسی است؟

«مَنْ أَحَبَّ عَلِیّاً فِی حَیَاتِهِ وَ بَعْدَ مَوْتِهِ‏» کسی که امیرالمؤمنین علی(ع) را در زمان حیات و بعد از حیات دوست داشته باشد. طبیعتاً دوستی واقعی به دنبالش عمل می‌آورد. هم سویی و همرنگی می‌آورد. «وَ إِنَّ الشَّقِیَّ کُلَّ الشَّقِیِّ حَقَّ الشَّقِیِّ» بدبخت و بیچاره، تمامی بدبختی، حق بدبختی و بدبخت واقعی کسی است که امیرالمؤمنین را در حیات و بعد از حیات دوست ندارد. داعشی می‌شود! از آن طرف شیعه می‌شود.

این هدیه و مژده را فاطمه زهرا به ما دادند. ما امروز می‌خواهیم از ام القری جهان اسلام، ایران عزیز به طرف مدینه چه چیزی بفرستیم؟ دامن دامن نور، طبق طبق گل و صلوات و شور و شعف. پیشنهاد من به همه بیننده‌ها این است که از امروز به مدت پنج روز، هر روز 110 صلوات هدیه به مدینه النبی، همسر امیرالمؤمنین علی (ع) بکنیم برای گشایش کارها، شادی دلها.

بنده از همین‌جا دست همه کوچولوهایی که به دنیا می‌آیند و با نام علی و زهرا و فاطمه و نازنین زهرا و یاسمین زهرا و فاطمه سیما هستند را می‌بوسم. به خانواده‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم سال آینده همه کسانی که در آرزوی فرزند هستند و در پیام‌ها گفتند: فلانی دعا کند و همه گرفتارها دلشان شاد باشد، لبشان شیرین و دلنشین باشد.

(...)

برای دانلود روی لینک مورد نظر کلیک کنید

مشخصات فایل
عنوان: سخنرانی حجت السلام لقمانی - هنر خوب زیستن15آذر
حجم فایل:11.5مگابایت