مولودی ویژه میلاد-امام حسن عسکری

مولودی امام حسن عسکری

 دانلود مستقیم مولودی های ویژه مخصوص ولادت امام حسن عسکری(ع)... 
 
دانلود مولودی های ویژه ولادت امام حسن عسکری با صدای محمد رضا طاهری،مهدی سلحشور،میرداماد و ینی فاطمه و (ع) با لینک مستقیم.




مولودی های محمد رضا طاهری
گل خنده از سر شادی ، میشینه رو لب هادی (ع) دانلود مستقیم
برعکس شد زمین به هوا نور می دهد دانلود مستقیم
چشمای عاشقا باز دوباره حیرونه دانلود مستقیم
با دل خسته دعا می‌خونم دانلود مستقیم
یا امام حسن یا عسگری دانلود مستقیم
در آسمان حیدری سر زده ماه دیگری دانلود مستقیم
مهر تو در سرشت من حریم تو بهشت من دانلود مستقیم
امشب از شور عشق بیقراره دانلود مستقیم
تنها تویی در گوشه ی تنهاییم دانلود مستقیم
فاطمیون را دلبری آمد چون ابلحجت عسگری آمد دانلود مستقیم


مولودی های بنی فاطمه
عرض حاجت با تو دارم یا امام عسکری دانلود مستقیم
کوله عاشقی تو بردار بیار دانلود مستقیم
مولای قنبر میزان داور به روز محشر دانلود مستقیم

مولودی های میرداماد
ذکر حضرت امیرالمومنین دانلود مستقیم
امشب از سمت آسمون دانلود مستقیم
شبهای عاشقی رو دوست دارم( دانلود مستقیم
از نسل آقای کاظمینی دانلود مستقیم



مولودی های مهدی سلحشور
شبهای عاشقی رو دوست دارم دانلود مستقیم
امام عسکری آقا امیر مولانا دانلود مستقیم
بابی انت و امی یاحسن بابی انت و امی ( دانلود مستقیم
لشکر شادی گرفت کل جهان را دانلود مستقیم
پر شکسته به بالا نمیرسد هرگز دانلود مستقیم
باز شد این پرده پیدا حسن حی ظلم من دانلود مستقیم